Eventová bezpečnost: Zajistěte klidný průběh vaší akce
Pořádáte akce a potřebujete mít jistotu?
Ať už organizujete
kulturní, sportovní a společenské akce konference, kongresy, semináře, vánoční a firemní večírky, oslavy firemních výročí, roadshow, výstavy, sportovní akce, sales promo akce, politické meetingy, slavnostní a V.I.P. eventy, bezpečnost je klíčová.
Víte jak správně zajistit bezpečnost na Vámi pořádaných akcí? Víte, jaké jsou Vaše oprávnění, zodpovědnosti a povinnosti jako pořadatele akce z hlediska bezpečnosti?
Nabízím komplexní poradenství a řešení
Pomohu Vám s kompletní problematikou eventové bezpečnosti, abyste se mohli plně soustředit na úspěch vaší akce.
Získáte praktické know-how a podporu v oblastech:
Zajištění a řízení bezpečnosti: Pořadatelská služba a její efektivní aspekty.
Legislativní a provozní záležitosti: Požární hlídky, zdravotní zajištění akce, zábor veřejného prostranství a dopravní uzavírky.
Krizová komunikace a reakce: Jak se zachovat v případě bezpečnostního incidentu – ověřeno praxí.
Řízení davu (crowd management): proces plánování a správy velkých skupin lidí, pro zajištění bezpečnosti plynulého pohybu všech účastníků a minimalizovat rizika spojená s přeplněním, panikou, zraněními nebo nebezpečným chováním.
Koordinace se složkami IZS: Efektivní spolupráce s IZS: hasiči, záchrannou službou a Policií ČR.
Tvorba klíčové bezpečnostní dokumentace
Pro naprostou transparentnost a připravenost pro vás zajistím vypracování nezbytných dokumentů:
Analýza hrozeb a rizik (včetně návrhu bezpečnostních opatření)
Bezpečnostní plán akce
Koordinační plán
Plán spojení
Nechte starosti s bezpečností na profesionálovi. Váš klid je moje priorita.

Zajistí pro vás komplexní vytvoření a nastavení bezpečnosti při pořádání těchto akcí.
Na základě analýzy hrozeb a z nich plynoucích rizik, realizuji pro Vás opatření, které je třeba připravit na strategické a taktické úrovni dříve, než dojde k vlastní realizaci akce, včetně dohledu a koordinace bezpečnosti na této akci.
Nejdůležitějším aktérem z hlediska zajišťování bezpečnosti je její pořadatel, který je odpovědný za celý její průběh, respektive její zabezpečení. Zabezpečování kulturních a společenských akcí představuje velmi náročný proces, a to zejména díky tomu, že je každá akce jedinečná a originální (každá akce se tedy pojí s jiným rozsahem a intenzitou rizik). U akcí konajících se v otevřeném prostoru se významně navyšuje počet rizik této akce. Je proto třeba tyto rizika ošetřit a případně zmírnit jejich dopad.
Mezi hlavní rizika těchto akcí se řadí: Výtržnictví či násilnictví; Majetková kriminalita, Naturogenní bezpečnostní výzvy (nejrůznější extrémní meteorologické jevy); Technogenní bezpečnostní výzvy (poruchy, únavu materiálu, nehody, aj); Závažné bezpečnostní incidenty, přírodní katastrofa, havárie; Útok aktivního střelce či teroristický útok apod.
Zásadní výhodou spolupráce s externím bezpečnostním manažerem či koordinátorem jsou bohaté zkušenosti, které jako bezpečnostní specialista v porovnání s interními zaměstnanci mám. Většina pořadatelů jednorázových akcí nemá komplexní znalosti a zkušenosti této problematiky. Naopak jako externí bezpečnostní koordinátor se můžu opřít o zkušenosti získané z praxe při realizaci různých bezpečnostních akcí a projektů realizovaných u řady organizací fungujících v nejrůznějších odvětvích.
Kolik to bude stát?
Vzhledem k tomu, že potřeby každého pořadatele jsou velice individuální, neexistuje bohužel žádný přesný ceník, který by Vám pomohl na tuto otázku jednoduše odpovědět. Nejlepším způsobem, jak se finanční podmínky spolupráce dozvědět, je mě kontaktovat a domluvit si osobní schůzku, na které probereme Vaše potřeby a mé možnosti. Na základě takové schůzky jsem schopen Vám velmi rychle připravit nabídku šitou na míru Vašim potřebám.
